Selasa, 15 Maret 2011

The Power Of 9

Let me tell you a story about girls that trap my heart..

The girls that make me forget anything when i watch them...

maybe some of you already know (by noticing my post title), but for you who doesnt know i will tell u... here they are..




Right.. right they are the one.

im starting to like them because a coincidence actually, one day when im watching tv show that shows one of their MV, gee. they're so extremely cute and the dance too. its so funny i think. hahahaha. eventhough they're much younger than me, but their appearance is so mature. they're so tall and have a beautiful long legs. damn.

if u dont know much about them, just googling, because you can find anything bout them in internet. especially in here. so, just search them.

actually i really not into K-pop, i like j-pop and j-rock. thats why when i heard them for the first time, i dont give a care. they're first debut is in 2007 and i started to like them in 2011. wow, am i late or what?

all of them have a wonderfull voice. both individually or group. and (of course) they have a pretty face and nice body. hahaha. can u imagine if there are 9 cute girl dancing in front of you? wuaaaa :nosebleed:

i know that they have so many haters and the rumors about plastic surgery. so what? just hell with it. i listen to their voice not their face. (eventhough i like it too. hahahaha). despite all of that i really admire their voice. thats why in korea, SNSD sometime referred as 9 angels. hmmm

OK i will give a short explanation bout them. here goes




and here my favorite MV from them




And guess what??





Fuuhhh that's a long post. yup thats a wrap. see you next post. sorry if my english is not so organized (if u dont want to call it bad. hahaha). i will practice my skill though. and again... see you

========================================================

nguping medan lagi ah..

Mungkin memang lebih baik jadi Menteri Perhubungan

Saya : wah Hatta Rajasa jadi ketua PAN
Teman Saya: wah hebat la. mungkin nanti dia mau calonkan diri jadi presiden
Saya: mungkin juga tuh
Teman Saya: dia kan terkenal kali sering ada di jalan2
Saya: Hah dimana?
Teman Saya: itu lo klo ada kecelakaan..
Saya: ...... bukannya itu Jasa Raharja?
Teman saya: oiya.. ya...

Didengar oleh saya yang langsung berfikir apa teman saya ini sering main2 ke jalan tol


Emosi tidak berdasar

Teman saya: Kak. Lontong lah!
Penjual lontong: looh kenapa dek?
Teman Saya: eh maksudnya lontongnya satu..

Diceritakan oleh teman saya yang akan melakukannya sekali lagi jika ia beli lontong

5 komentar:

muhfiasbin mengatakan...

ya wajar la pi ko suka SNSD
orang anggota nya cakep2 gitu...

meng-nge-meng, kog berubah lagi desain template-nya ini? Kurang rapi kurasa...
Mending yang kemaren...

oiya, ada ide dikit ini jadinya soal Nguping 'Medan'...

Cemana kalo kita buat blog sendiri untuk ini? Dengan nama yg berbeda gitu
Jangan pake 'Nguping' lagi, diganti jadi apa gitu...

Luthfi mengatakan...

kurang rapi gimana maksudnya pi?
lebih sederhana nurutku

boleh juga, klo nguping jakarta kan terinspirasi dari overheardinnewyork.com. makanya dia bikin nguping jakarta.

klo bahasa medan untuk "mencuri dengar" apa ya kira2 ya?

muhfiasbin mengatakan...

Lebih bagus BG putih aku rasa. Hmm.. apa ya?

Aku coba search di google dan menemukan postingan di blog lain yang juga menggunakan istilah 'nguping medan'...

Luthfi mengatakan...

aku emang sengaja make item pi. biar gelap kesannya.

iya aku liat dah ada juga yang make nguping medan..

nongkrong medan? ngobrol medan? eavsdrop at medan?

Obat Hidung Tersumbat Pada Anak mengatakan...

Percakapannya lucu ,,
hihihi